LdB Special EditionLdB Special Edition2012-05-16 15:07:00

LdB tar dig med till Sweet Wonderland

Nyheten LdB Sweet Wonderland sätter fart på doftsinnet och speglar essensen av den känsla som bara sommaren kan frambringa. Sol, bad och spännande äventyr, ljumma vindar som för med sig dofter som kan föra tankarna precis dit du vill. LdB Sweet Wonderland är ett måste för alla som vill låta sig trollbindas av sommarens magiska dofter. Blunda och låt dig föras med!

Sweet Wonderland lotion har en himmelsk doft där sommarens härliga frukter, solmogna jordgubbar och söta hallon, balanseras upp av skir mysk. Den bygger på vårdande oljor och är en återfuktande lotion som lätt går in i huden och ger den en vacker lyster. Sweet Wonderland passar dig med normal till torr hud.

LdB är förtrollande i sin enkelhet, men effektiv i dess verkliga bemärkelse. I samband med lanseringen av Sweet Wonderland ges hela LdB-sortimentet en ny design.

Sweet Wonderland hittar du i din dagligvaruhandel till priset av 33kr/250 ml redan i maj, så vänta inte, en förtrollad värld väntar på just dig.

PS. Sweet Wonderland är dermatologiskt testad för att vara skonsam mot huden.

www.ldb.se