LdB med förtrollande dofter!LdB med förtrollande dofter!2012-05-16 15:00:00

Vilken doft väcker liv i dina drömmar?

Doft av sommar, ljumma vindar och förväntan i luften. LdB genomgår i år en förvandling som kan upplevas med alla sinnen. Magiska dofter som kan föra tankarna precis dit du vill. En plats där lite betyder mycket och där fantasi är allt – kanske är det vidsträckta blomsterängar och solvarma stränder eller bara ögonblicket då ni för första gången möttes? Blunda och låt dig föras med. Men innan, välj din favorit bland LdBs ljuvliga dofter.

LdB är förtrollande i sin enkelhet, men effektiv i dess verkliga bemärkelse. Hela sortimentet får en ny inspirerande design med innehåll som påverkar mer än du tror. Varje serie bygger på en kombination av doft och välgörande ingredienser.

LdB Energizing Peach & Mandarin är en helt ny serie som återfuktar och gör huden mjuk. Den har en härligt frisk och fruktig doft med inslag av mandarin, apelsin och persika samt ett stänk av vanilj. Serien både vårdar huden och gör hela dig till en friskt doftande fläkt som få kan motstå. LdB Energizing finns i tre sköna produktvarianter:

LdB Energizing Peach & Mandarin Lotion återfuktar och ger fin lyster. Innehåller vårdande vegetabiliska oljor, absorberas snabbt av huden och lämnar kvar en ljuvlig doft. Pris: 33 kr/250 ml.

LdB Energizing Peach & Mandarin Shower är en mild och mjukt löddrande duschkräm som ger din hud ny energi och lämnar den mjuk och smidig. Pris: 22 kr/250 ml

LdB Energizing Peach & Mandarin Deo är en effektiv antiperspirant, med en härligt friskt doft, som håller i 24 timmar. Pris: 22 kr/60 ml.

LdB ger dig effektiv hudvård, härliga dofter och en frisk känsla av välbefinnande som inte lämnar någon oberörd. Alla produkter är dermatologiskt testade för att vara skonsamma mot huden.

Se även LdB Special Edition "Sweet Wonderland"

www.ldb.se