LdB EmotionsLdB Emotions2013-04-04 17:01:00

Vårens stora nyhet är här
LdB Emotions – hudvård med känsla

Nu lanseras LdB Emotions! En helt ny hudvårdsserie från LdB med förtrollande dofter som väcker dina sinnen. LdB Emotions är en serie med lotions, duschkräm och handkräm som har doft och vårdande formuleringar som trollar med dina sinnen.

Nya LdB Emotions består av tre doftfamiljer; Fun and Fabulous, Give Me Strength och Touch of Sensation, var och en med vårdande, mjukgörande och återfuktande egenskaper. Varje doftfamilj innehåller ingredienser och dofter som är framtagna för att förstärka en särskild sinnesstämning.

LdB Fun and Fabulous – spralligt oemotståndlig

Fun and Fabulous body lotion och shower cream är flirtigt väldoftande av solvarma smultron doppade i kärleksfull choklad. Duschkrämen med kakao och smultronextrakt ger ett krämigt lödder som lämnar huden mjuk och smidig. För en oemotståndlig känsla, avsluta med Fun and Fabulous lotion med kakaosmör och extrakt av smultron som gör huden silkeslen och maximalt återfuktad. Passar normal till torr hud. Pris: Lotion 39 kr/250 ml och Shower 24 kr/250 ml.

LdB Give me Strength – full av energi

Give me Strength body lotion och shower cream har en härlig doft av frisk mango, söt citrus och mint för en uppfriskande känsla. Duschkrämen har en mjuk och krämig formula och en frisk doft som ger huden en omedelbar energikick. Lotionen, med mangosmör och extrakt från citrus, gör huden mjuk och skönt återfuktad. Passar normal till torr hud. Pris: Lotion 39 kr/250 ml och Shower 24 kr/250 ml.

LdB Touch of Sensation – mjukt omtänksam

Touch of Sensation är en vårdande handkräm med bomullsfröolja och extrakt av körsbärsblommor som sveper in händer och hud i en återfuktad och behaglig känsla. Innehåller vitamin E och provitamin B5 som skyddar dina händer och stärker naglarna. Pris: 27 kr/100 ml.

LdB Emotions finns att köpa i din dagligvaruhandel från maj månad, 2013.